Умови повернення
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обмінювати товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, який має документ, що підтверджує купівлю;
2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Після отримання товару протягом десяти робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.
3. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюється через поштові сервіси або кур'єрською доставкою компанії.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Докладніше про умови повернення/обміну товару можна ознайомитись у "Угоді користувача".